FAQ

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

 

 

1. OBJEDNÁVÁNÍ

 

Mohu si objednat zboží jako neregistrovaný zákazník?

Samozřejmě je možné objednat si zboží i jako neregistrovaný zákazník formou „jednorázového nákupu“.

 

Kolik kusů od jednoho zboží mohu maximálně objednat?

Nemáme stanovený limit.

 

Jak dlouho můžu mít zboží vložené v košíku?

Kusy zboží vložené do nákupního košíku bereme jako nezamluvené a nabízíme ostatním stále k prodeji, dokud případnou objednávku nedokončíte.

 

Je možné objednávku zrušit?

Pokud si objednávku náhodou rozmyslíte dříve, než ji odešleme, napište nám prosím email na info@mafiashop.cz a my ji stornujeme.

 

Je možné objednat zboží také emailem nebo telefonicky?

Emailem je možné za jistých okolností objednávku provést. Například máte-li jiné speciální požadavky a parametry objednávky. Telefonicky v současné době objednávky nepříjmáme.

 

Jak zjistím, která velikost je pro mě vhodná?

V detailu produktu se vždy snažíme uvést co nejvíce informací, abychom Vám usnadnili vhodný výběr. Pokud však přesto váháte, napište nám raději dotaz na info@mafiashop.cz

 

Mohu objednávat zboží i mimo Českou republiku a Slovenskou republiku?

Pokud máte zájem zaslat zboží mimo Českou a Slovenskou republiku, můžete nám zaslat poptávku na email: info@mafiashop.cz a napsat, o jaké zboží máte zájem a do jaké země ho chcete zaslat.

 

Zboží je nedostupné, bude ještě v možné ho koupit?

Pokud je zboží stále viditelné a aktuální stav je „nedostupné“, pravděpodobně čekáme pouze na další zboží od výrobce a brzy opět bude dostupné.

 

Zboží, které jsem si přál, je bohužel již vyprodáno. Jak zjistím, zda bude ještě v nabídce?

Pokud jsme doprodali model/velikost/barvu, o který jste měli zájem, nezoufejte a napište nám nejdříve dotaz na info@mafiashop.cz, zda pro Vás neseženeme ještě další zboží.

 

 

2. PLATBA

 

Jak mohu zboží zaplatit?

V tuto chvíli nabízíme možnost platby předem převodem na náš účet v ČR, předem prostřednictvím služby Paypal a dobírkou.

 

Jak zjistím, že jste obdrželi mou platbu?

Jakmile Vaši platbu obdržíme a zaevidujeme, odešleme Vám email s informací o přijaté platbě.

 

3. DODÁNÍ

 

Za jak dlouho obdržím objednané zboží?

Většina zásilek je expedována nejdéle do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. Zásilky podáváme u našeho partnera Zásilkovna, ale doručí je Vámi zvolený dopravce. Od chvíle podání zásilky trvá doručení cca 2 - 3 pracovní dny. U některých typů zboží máme však prodlouženou dobu dodání z důvodu přeposílávání zboží z centrálního skladu a kompletování objednávky v sídle společnosti. Tato prodloužená dodací doba bude oznámena emailem po vytvoření objednávky.

 

Jaké druhy přepravy mohu zvolit?

Pro Českou republiku nabízíme dodání prostřednictvím České pošty a kurýra DPD. Pro Slovenskou republiku nabízíme Slovenskou poštu a kurýra GLS. Všechny zásilky zasíláme přes našeho partnera Zásilkovna, který je předá dopravci, kterého si zvolíte.

ČR Česká pošta 

ČR DPD

SK Slovenská pošta

SK GLS

 

Kolik mě bude přeprava stát?

Platba předem: 

ČR Česká pošta - 110 Kč

ČR DPD - 110 Kč

SK Slovenská pošta - 5,83 €

SK GLS - 5,83 €

  • Dobírka: 

ČR Česká pošta - 140 Kč

ČR DPD - 140 Kč

SK Slovenská pošta - 7,00 €

SK GLS - 7,00 €

 

Je možné vyzvednout zboží osobně?

Je nám líto, v současné době nenabízíme možnost vyzvednout zboží osobně.

 

Mohu si vybrat přesný termín dodání zboží?

Pokud máte zájem o dodání zásilky v konkrétní den, napište nám prosím nejdříve dotaz na info@mafiashop.cz, zda je dodání možné.  Rádi Vám vyhovíme a poradíme, jakého přepravce v tomto případě zvolit v druhém kroku objednávky.

 

Co když nebudu přepravcem zastižen?

Pokud jste si nechal/a zaslat zboží spol. DPD/GLS, proběhne více pokusů o doručení – přepravce Vás bude vždy předem telefonicky kontaktovat. Pokud Vás ani tak nezastihne, napište nám prosím co nejdříve prosbu o opětovné doručení, aby se zásilka nevrátila až k nám. Pokud jste si zvolil/a přepravu spol Česká pošta – zůstane zásilka uložena následujících 7 dní (dle typu zásilky) na Vaší poštovní pobočce, kde si ji můžete v pracovních hodinách osobně vyzvednout.

 

Jak je zboží chráněno proti poškození při přepravě?

Textilní produkty a měkké materiály, kterým nevadí tlak, zasíláme zabalené v plastových obálkách z lehkého, ale pevného a měkkého plastu. Předměty náchylné na poškození zasíláme vždy zabalené v krabičkách nebo měkčených obálkách s vystélkou.

 

4. ZBOŽÍ

 

Záruční list není potrvzený, co mám dělat?

Pokud se Vám náhodou stane, že přiložený záruční list není potvrzený – nezoufejte. Dle zákona není potřeba a 2letá záruka se na zboží samozřejmě vztahuje. Stačí při případné reklamaci postupovat dle návodu v našem centru reklamací a přiložit doklad o koupi.

 

U zboží není přiložen manuál v mém jazyce, co mám dělat?

Zákon ukládá prodejcům dodávat české manuály u všech produktů – toto se však nevztahuje na produkty, jenž nejsou tzv. "samostatně  činné". Český návod tedy není možné získat např. k pevnému disku či základní desce. U produktů jako jsou stolní DVD přehrávače, tiskárny či fotoaparáty je samozřejmě takovýto návod součástí balení. V případě, že náhodou manuál součástí balení není, napište nám prosím na info@mafiashop.cz, návod Vám bude poslán obratem. 

 

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

 

Můžu zboží vyměnit nebo vrátit?

Dle zákona můžete zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu nepoškozené vrátit (odstoupit od kupní smlouvy). V takovém případě prosím postupujte dle návodu v našich Obchodních podmínkách. Pokud jste pouze zvolili špatnou bravu, velikost či chcete jen vyměnit zboží za jiné, napište nám prosím email na info@mafiashop.cz. Rádi Vám pokud možno vyhovíme.

 

Je nějaké zboží, které nemohu reklamovat?

Dle zákona poskytujeme na veškeré zboží 2-letou záruku. U sezónního zboží však řádně dbejte návodu na údržbu a pravidel ošetřování zboží. Pokud takové zboží budete nadměrně zatěžovat či špatně ošetřovat, vystavujete se riziku, že Vám reklamace nebude uznána.

 

Kde zjistím, jak mohu provést reklamaci/vrácení zboží?

Podrobný návod najdete v našich obchodních podmínkách.

 

Mohu zboží vrátit osobně?

Bohužel, tuto možnost v současné době nenabízíme. Zboží je nutné vrátit prostřednictvím jakéhokoliv přepravce.

 

Na jakou adresu mám zaslat balík?

Veškeré zásilky zasílejte, prosím, na provozní adresu naší společnosti:

MAFIA TRAVEL s.r.o.

Tomkova 2099/1

390 01 Tábor

Česká republika

 

Za jak dlouho obdžím vrácené peníze a jakým způsobem?

Peníze vracíme na základě podepsaného opravného daňového dokladu (podrobný návod v obchodních podmínkách) a to pouze převodem na účet. Pokud jste splnili veškeré náležitosti, navracíme celou částku kupní smlouvy do týdne od doručení podepsaného opravného daňového dokladu na Váš účet.

 

Je možné žádat o opravu dokladu o koupi?

Pokud jste našli chybu ve Vašem daňovém dokladu či máte jiný požadavek, kontaktujte nás prosím na info@mafiashop.cz a uveďte o jaký doklad se jedná a jakou změnu máte na mysli.

 

6. ZASÍLÁNÍ NOVINEK

 

Kde se mohu přihlásit k zasílání novinek na email?

K zasílání navinek se můžete jednoduše přihlásit při dokončení jakékoli objednávky, ve vašem nastavení účtu a nebo v dole na liště eshopu zadáním svého emailu na řádek „přihlášení k newsletteru“

 

Kde mohu zrušit zasílání novinek na email?

Zrušení zasílání novinek můžete vždy jednoduše zastavit posláním emailu na info@mafiashop.cz

 

7. MŮJ ÚČET

 

Co mohu spravovat v sekci Můj účet?

Na Vašem účtě můžete sledovat aktuální stav a historii Vašich objednaných zásilek. Dále zde můžete spravovat své osboní, fakturační a korespondenční údaje nebo hesla potřebná pro přístup k účtu.

 

Kde mohu trvale změnit adresu pro zasílání zboží?

Vaše dodací údaje snadno změníte v nastavení Vašeho účtu přidáním nebo změnou korespondenční adresy.

 

Kde mohu nastavit/změnit své fakturační a korespondenční údaje?

Toto jednoduše nastavíte ve Vašem účtě v části Můj účet.

 

8. SPECIÁLNÍ AKCE

 

Jak dlouho trvá speciální akce?

Každá speciální akce je vždy časově limitována. Dobu trvání proto uvádíme na našich reklamních materiálech, bannerech a případně i na Facebooku.

 

Je možné zboží v akci kombinovat s ostatními produkty?

Do nákupního košíku můžete samozřejmě přidávat i zboží, které není v akci. Pouze se na něj akce nebude vztahovat, pokud není uvedeno jinak.

 

 

 





Pursuant to the Act on Registration of Sales, the salesperson is obliged to issue a receipt to the buyer. Sales must be registered to the tax authority online; in case of a technical failure this must be done within 48 hours.