Nápověda

1. POSTUP REKLAMACE

 

Vyřízení reklamace bývá chápáno jako velmi nepříjemná záležitost. Snažíme se proto celý proces vyřídit vždy co nejrychleji a pokud možno ke spokojenosti zákazníka.

 

Při uplatnění reklamce je třeba dodržovat následující postup:

 

a) Nejdříve kontaktujte emailovou formu naše „Reklamační oddělení“, abychom od Vás reklamaci očekávali. Zásilky, které přijdou na naši centrálu bez ohlášení, budou automaticky zaslány zpět odesílateli. V emailu stačí uvést jako předmět slovo „reklamace“ a do obsahu napsat Vaše jméno, adresu a číslo námi vystaveného dokladu o koupi. Urychlíte tím celý postup reklamace.

 

b) Dalším krokem bude odeslání samotného zboží na naši centrálu. V sekci „Centrum reklamací“ stačí stáhnout „Reklamační formulář“, který si jednoduše vytisknete a vyplníte. Do popisu závady uveďte prosím co nejpodrobnější informace. Dále nezapomeňte vyplnit veškerá pole ve formuláři, abychom nemuseli některé informace zpětně dohledávat nebo požadovat. Mohlo by tak zbytečně dojít ke zpoždění celého procesu. Nezapomeňte především na Vaše číslo účtu pro případ, že by závada byla neodstranitelná. Peníze vracíme pouze převodem na účet, nikoli složenkou.

 

c) Vytištěný formulář přiložte k reklamovanému zboží do balíku spolu s kopií dokladu o koupi, který jste obdrželi při nákupu. Zásilku odešlete na naši adresu sídla společnosti, uvedenou v sekci „Kontakty“. Nezapomeňte zásilku dostatečně zabalit, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy na naši centrálu.

 

 

Na základě všech dostupných a Vámi přiložených informací dojde k odbornému posouzení reklamace. Toto provádí výrobce, dovozce zboží (příp. oprávněná osoba), který písemnou formou vydá své rozhodnutí o oprávněnosti/neoprávněnosti reklamace. O rozhodnutí budete obratem informováni telefonicky nebo emailovou formou.

 

V případě oprávněné reklamace Vám bude zasláno buďto opravené zboží, nové zboží, nebo Vám bude vrácena finančí částka. Obnos zasíláme do 14ti pracovních dnů od rozhodnutí výsledku reklamace.

 

Více informací naleznete v Obchodních podmínkách

 

 

2. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Pokud jste se rozhodli možnosti využít 14ti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a vrátit Vámi zakoupené zboží, je postup velmi jednoduchý.

 

Nejdříve kontaktujte e-mailovou formou naše "Reklamační oddělení", abychom od Vás vrácení zboží očekávali. Zásilky, které přijdou na naši centrálu bez ohlášení, budou automaticky zaslány zpět odesílateli. V emailu stačí uvést jako předmět slovo „odstoupení od smlouvy“ a do obsahu napsat Vaše jméno, adresu a číslo námi vystaveného dokladu o koupi. Urychlíte tím celý proces navrácení.

 

Dalším krokem bude odeslání samotného zboží na naši centrálu. V sekci "Centrum reklamací" stačí stáhnout „Reklamační formulář“, který si jednoduše vytisknete a vyplníte. Do popisu závady uveďte prosím text: Odstoupení od smlouvy. Dále nezapomeňte vyplnit veškerá pole ve formuláři, abychom nemuseli některé informace zpětně dohledávat nebo požadovat. Mohlo by tak zbytečně dojít ke zpoždění celého procesu. Nezapomeňte především na Vaše číslo účtu, peníze vracíme pouze převodem na účet, nikoli složenkou. Vytištěný formulář přiložte k reklamovanému zboží do balíku spolu s kopií dokladu o koupi, který jste obdrželi při nákupu. Zásilku odešlete na naši adresu sídla společnosti, uvedenou v sekci „Kontakty“. Nezapomeňte zásilku dostatečně zabalit, aby nedošlo k jejímu poškození během přepravy na naši centrálu.

 

Pokud jste toto vše dodrželi, zašleme Vám opravný daňový doklad, která nám podepíšete a zašlete opět na adresu společnosti.

 

Do 10ti dnů od doručení podepsaného opravného daňového dokladu Vám bude vrácen finanční obnos včetně nákladů na poštovné a balné při koupi.

 

3. PŘEPRAVA A PLATBA

 

ČR Česká pošta

ČR PPL

ČR InTime

SK PPL

SK InTime

 

Převodem na účet

Paypal

GoPay

Dobírka

 

4. OCHRANA SOUKROMÍ

 

a) Osobní údaje, které uchováváme.

Jméno a příjmení

email

telefon

fakturační a případně i korespondenční údaje

 

 

b) K čemu nám údaje potřebujeme?

Abychom byli schopni s Vámi komunikovat a doručit objednané zboží, potřebujeme některé údaje, které vyplníte buďto při registraci (trvalé údaje) a nebo při jednorázovém nákupu (jednorázové údaje). Údaje ukládáme pouze s Vaším souhlasem při registraci/nákupu, při jednorázovém nákupu ukládáme údaje pouze krátkodobě a to po dobu trvání vyřízení objednávky až do jejího doručení.

 

c) Mohu údaje sám spravovat?

Své osobní údaje můžete spravovat pouze v případě, že jste registrovaný uživatel a máte tak vytvořený svůj vlastní účet na našich stránkách. Spravovat tak můžete své přístupové heslo, email, jméno a příjmení, fakturační i korespondenční údaje. Přihlášení/odhlášení k odběru novinek formou emailu může spravovat registrovaný i neregistrovaný uživatel.

 

d) Jak jsou údaje zabezpečeny?

Údaje jsou ukládány do tabulek v databazi mysql. K přihlášení dále dochází podle unikátního emailu a nemůže nastat situace regitrace 2 stejných emailových adres. Vámi zvolené heslo je kódováno algoritmem, který není zpětně dohledatelný a k heslu je pro vyšší bezpečenost ještě přidáván speciální řetězec. To vše se dá dohromady a zakoduje.

 

e) Prohlášení společnosti.

Naše společnost MAFIA Promo s.r.o. tímto prohlašuje, že veškeré nám svěřené údaje, jsou zpracovávány v souladu se zákonem č.101/2000Sb., a je s nimi nakládáno pouze pro výše jmenované účely. Dále se zavazujeme neposkytovat tyto údaje dalším stranám.

 





Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.