FAQ

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

 

 

1. OBJEDNÁVÁNÍ

 

Mohu si objednat zboží jako neregistrovaný zákazník?

Samozřejmě je možné objednat si zboží i jako neregistrovaný zákazník formou „jednorázového nákupu“

 

Kolik kusů od jednoho zboží mohu maximálně objednat?

Nemáme stanovený limit.

 

Jak dlouho můžu mít zboží vložené v košíku?

Kusy zboží vložené do nákupního košíku bereme jako nezamluvené a nabízíme ostatním stále k prodeji, dokud případnou objednávku nedokončíte.

 

Je možné objednávku zrušit?

Pokud si objednávku náhodou rozmyslíte dříve, než ji odešleme, napište nám prosím email na info@mafiashop.cz a my ji stornujeme.

 

Je možné objednat zboží také emailem nebo telefonicky?

Emailem je možné za jistých okolností objednávku provést. Například máte-li jiné speciální požadavky a parametry objednávky. Telefonicky v současné době objednávky nepříjmáme.

 

Jak zjistím, která velikost je pro mě vhodná?

V detailu produktu se vždy snažíme uvést co nejvíce informací, abychom Vám usnadnili vhodný výběr. Pokud však přesto váháte, napište nám raději dotaz na info@mafiashop.cz

 

Mohu objednávat zboží i mimo Českou republiku a Slovenskou republiku?

Pokud máte zájem zaslat zboží mimo Českou a Slovenskou republiku, je nám líto. Zboží do ostatních zemí v tuto chvíli nezasíláme.

 

Zboží je nedostupné, bude ještě v možné ho koupit?

Pokud je zboží stále viditelné a aktuální stav je „nedostupné“, pravděpodobně čekáme pouze na další zboží od výrobce a brzy opět bude dostupné.

 

Zboží, které jsem si přál, je bohužel již vyprodáno. Jak zjistím, zda bude ještě v nabídce?

Pokud jsme doprodali model/velikost/barvu, o který jste měli zájem, nezoufejte a napište nám nejdříve dotaz na info@mafiashop.cz, zda pro Vás neseženeme ještě další zboží.

 

 

2. PLATBA

 

Jak mohu zboží zaplatit?

V tuto chvíli nabízíme možnost platby předem převodem na naše účty v ČR a SK, předem prostřednictvím služby Paypal a Gopay a dobírkou.

 

Jak zjistím, že jste obdrželi mou platbu?

Jakmile Vaši platbu obdržíme a zaevidujeme, odešleme Vám email s informací o přijaté platbě.

 

3. DODÁNÍ

 

Za jak dlouho obdržím objednané zboží?

Většina zásilek je expedována nejdéle do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. U některých typů zboží máme však prodouženou dodací dobu dodání z důvodu přeposílávání zboží z centrálního skladu a kompletování objednávky v sídle společnosti. Tato prodloužená dodací doba je vždy uvedena v detailu produktu u popisu zboží.

 

Jaké druhy přepravy mohu zvolit?

Pro Českou republiku nabízíme dodání prostřednictvím České pošty, společností PPL a InTime. Pro Slovenskou republiku PPL a InTime.

ČR Česká pošta 

ČR PPL

ČR InTime

SK PPL

SK InTime

 

Kolik mě bude přeprava stát?

Platba předem: 

ČR Česká pošta - 100 Kč

ČR PPL - 100 Kč

ČR InTime - 90 Kč

SK PPL - 8 €

SK InTime - 6,30 €

  • Dobírka: 

ČR Česká pošta - 135 Kč

ČR PPL - 135 Kč

ČR InTime - 125 Kč

SK PPL - 10,30 €

SK InTime - 7,55 €

 

Je možné vyzvednout zboží osobně?

Je nám líto, v současné době nenabízíme možnost vyzvednout zboží osobně.

 

Mohu si vybrat přesný termín dodání zboží?

Pokud máte zájem o dodání zásilky v konkrétní den, napište nám prosím nejdříve dotaz na info@mafiashop.cz, zda je dodání možné.  Rádi Vám vyhovíme a poradíme, jakého přepravce v tomto případě zvolit v druhém kroku objednávky.

 

Co když nebudu přepravcem zastižen?

Pokud jste si nechal/a zaslat zboží spol. PPL nebo InTime, proběhne více pokusů o doručení – přepravce Vás bude vždy předem telefonicky kontaktovat. Pokud Vás ani tak nezastihne, napište nám prosím co nejdříve prosbu o opětovné doručení, aby se zásilka nevrátila až k nám. Pokud jste si zvolil/a přepravu spol Česká pošta – zůstane zásilka uložena následujících 15 dní na Vaší poštovní pobočce, kde si ji můžete v pracovních hodinách osobně vyzvednout.

 

Jak je zboží chráněno proti poškození při přepravě?

Textilní produkty a měkké materiály, kterým nevadí tlak, zasíláme zabalené v plastových obálkách z lehkého, ale pevného a měkkého plastu. Předměty náchylné na poškození zasíláme vždy zabalené v krabičkáh nebo měkčených obálkách s vystélkou.

 

4. ZBOŽÍ

 

Záruční list není potrvzený, co mám dělat?

Pokud se Vám náhodou stane, že přiložený záruční list není potvrzený – nezoufejte. Dle zákona není potřeba a 2letá záruka se na zboží samozřejmě vztahuje. Stačí při případné reklamaci postupovat dle návodu v našem centru reklamací a přiložit doklad o koupi.

 

U zboží není přiložen manuál v mém jazyce, co mám dělat?

Zákon ukládá prodejcům dodávat české manuály u všech produktů – toto se však nevztahuje na produkty, jenž nejsou tzv. "samostatně  činné". Český návod tedy není možné získat např. k pevnému disku či základní desce. U produktů jako jsou stolní DVD přehrávače, tiskárny či fotoaparáty je samozřejmě takovýto návod součástí balení. V případě, že náhodou manuál součástí balení není, napište nám prosím na info@mafiashop.cz, návod Vám bude poslán obratem. 

 

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

 

Můžu zboží vyměnit nebo vrátit?

Dle zákona můžete zboží do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu nepoškozené vrátit (odstoupit od kupní smlouvy). V takovém případě prosím postupujte dle návodu v našich Obchodních podmínkách. Pokud jste pouze zvolili špatnou bravu, velikost či chcete jen vyměnit zboží za jiné, napište nám prosím email na info@mafiashop.cz. Rádi Vám pokud možno vyhovíme.

 

Je nějaké zboží, které nemohu reklamovat?

Dle zákona poskytujeme na veškeré zboží 2letou záruku. U sezónního zboží však řádně dbejte návodu na údržbu a pravidel ošetřování zboží. Pokud takové zboží budete nadměrně zatěžovat či špatně ošetřovat, vystavujete se riziku, že Vám reklamace nebude uznána.

 

Kde zjistím, jak mohu provést reklamaci/vrácení zboží?

Podrobný návod najdete v našich obchodních podmínkách.

 

Mohu zboží vrátit osobně?

Bohužel, tuto možnost v současné době nenabízíme. Zboží je nutné vrátit prostřednictvím jakéhokoliv přepravce.

 

Na jakou adresu mám zaslat balík?

Veškeré zásilky zasílejte, prosím, na provozní adresu naší společnosti:

MAFIA PROMO s. r. o.

Klokotská 744/29

39001 Tábor, Česká republika

 

Za jak dlouho obdžím vrácené peníze a jakým způsobem?

Peníze vracíme na základě podepsaného opravného daňového dokladu (podrobný návod v obchodních podmínkách) a to pouze převodem na účet. Pokud jste splnili veškeré náležitosty, navracíme celou částku kupní smlouvy do týdne od doručení podepsaného opravného daňového dokladu na Váš účet.

 

Je možné žádat o opravu dokladu o koupi?

Pokud jste našli chybu ve Vašem daňovém dokladu či máte jiný požadavek, kontaktujte nás prosím na info@mafiashop.cz a uveďte o jaký doklad se jedná a jakou změnu máte na mysli.

 

6. ZASÍLÁNÍ NOVINEK

 

Kde se mohu přihlásit k zasílání novinek na email?

K zasílání navinek se můžete jednoduše přihlásit při dokončení jakékoli objednávky, ve vašem nastavení účtu a nebo v dole na liště eshopu zadáním svého emailu na řádek „přihlášení k newsletteru“

 

Kde mohu zrušit zasílání novinek na email?

Zrušení zasílání novinek můžete vždy jednoduše zastavit posláním emailu na info@mafiashop.cz

 

7. MŮJ ÚČET

 

Co mohu spravovat v sekci Můj účet?

Na Vašem účtě můžete sledovat aktuální stav a historii Vašich objednaných zásilek. Dále zde můžete spravovat své osboní, fakturační a korespondenční údaje nebo hesla potřebná pro přístup k účtu.

 

Kde mohu trvale změnit adresu pro zasílání zboží?

Vaše dodací údaje snadno změníte v nastavení Vašeho účtu přidáním nebo změnou korespondenční adresy.

 

Kde mohu nastavit/změnit své fakturační a korespondenční údaje?

Toto jednoduše nastavíte ve Vašem účtě v části Můj účet.

 

8. SPECIÁLNÍ AKCE

 

Jak dlouho trvá speciální akce?

Každá speciální akce je vždy časově limitována. Dobu trvání proto uvádíme na našich reklamních materiálech, bannerech a případně i na Facebooku.

 

Je možné zboží v akci kombinovat s ostatními produkty?

Do nákupního košíku můžete samozřejmě přidávat i zboží, které není v akci. Pouze se na něj akce nebude vztahovat, pokud není uvedeno jinak.

 

 

 





Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.